Media
Produkty do "zadań specjalnych". Rozpuszczające, rozcieńczające, redukujące, upłynniające, ułatwiające, uodparniające, uelastyczniające, zapobiegające, zabezpieczające, zwiększające lub zmniejszające istotne parametry farby, podkładu lub powłoki.Odwracalne i radykalne.Unowocześnione receptury i tradycyjne składniki.Czysta chemia i szczypta alchemii gdzie kamieniem filozoficznym jest uszlachetniony finalny obiekt.
Werniks Schmincke Uniwersalny 400 ml
Błyszczący, szybko schnący werniks o bardzo szerokim zastosowaniu. Tworzy elastyczne i odporne zabezpieczenie dla wszystkich rodzajów farb artystycznych, druków, fotografii, itp.
Dostępność: Brak towaru
Werniks Schmincke Schlussfirnis 300 ml
Błyszczący, prawie nie żółknący werniks na bazie żywicy syntetycznej do ostatecznego zabezpieczania obrazów olejnych. Zawiera Standöl i dzięki temu tworzy niezwykle elastyczną warstwę ochronną.
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Werniks Schmincke Glanz-Film 300 ml
Błyszczący, szybkoschnący werniks na bazie żywicy akrylowej o uniwersalnym zastosowaniu. Bezbarwny, nie żółknący i odporny na starzenie. Doskonały do zabezpieczania wszystkich rodzajów farb artystycznych, druków, fotografii itp.
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Fiksatywa Schmincke z atomizerem 300 ml
Fiksatywa w rozpylaczu (atomizer) do zabezpieczania prac wykonanych pastelami i kredą. Może służyć do zabezpieczenia pośredniego (podczas rysowania) jak i końcowego.
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Fiksatywa Schmincke 300 ml
Fiksatywa do zabezpieczania prac wykonanych pastelami i kredą. Może służyć do zabezpieczenia pośredniego (podczas rysowania) jak i końcowego. Tylko nieznacznie wpływa na kolory i zależy to od użytej ilości fiksatywy.
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Werniks woskowy Schmincke 35 ml
Woskowy werniks o konsystencji pasty do obrazów olejnych. Werniks najlepiej nakładać i wcierać palcami lub przy użyciu delikatnej szmatki, która nie zostawia kawałków nitek. Naniesiony werniks po wyschnięciu jest matowy, ale po wypolerowaniu miękkim pędzlem nabiera szlachetnego aksamitnego połysku.
Dostępność: Towar aktualnie niedostępny
840 Werniks błyszczący Acrylico Maimeri 200 ml
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
835 Pasta opalizująca Acrylico Maimeri 200 ml
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Deta zmywacz specjalistyczny
Deta zmywacz specjalistyczny rozpuszczający farby olejne, akrylowe, lakiery, kleje
Dostępność: Brak towaru
Olej lniany od 150ml. ...
Dostępność: Duża ilość
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Terpentyna bezzapachowa od 150ml. ...
Terpentyna bezzapachowa , uniwersalny rozpuszczalnik w malarstwie olejnym.
Dostępność: Duża ilość
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Terpentyna balsamiczna od 150ml. ...
Terpentyna balsamiczna, oczyszczona, ekstrakt z żywicy drzew iglastych, tradycyjny rozpuszczalnik w malarstwie olejnym.
Dostępność: Duża ilość
Wysyłka w: 2 do 4 dni
742 Medium do spękań 125 ml
Gotowy do użycia, idealnie przeźroczysty werniks na bazie wody. Może być stosowań na każdym podłożu. Nakłada się za pomocą płaskiego pędzla tak, aby jego warstwa była możliwie jednolita. Po upływie około 30 minut (przed całkowit...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
734 Pasta terakotowa 125 ml
Gęsta pasta w kolorze oryginalnej terakoty. Znakomita do zdobienia glinianych wazonów. Może być nakładana za pomocą pędzla lub szpachelki. Przylega doskonale do wszystkich podłoży. Może być malowana po wyschnięciu lub mieszana z...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
733 Pasta pękająca 125 ml
Bardzo gęsta, jasna pękająca pasta. Nadaje się do nakładania w grubych warstwach za pomocą szpachli. Gotowa do użycia. schnąc pęka dając efekt starej, zniszczonej ściany. Używana do wykonania powierzchni o starym wyglądzie. Przyle...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
731 Pasta lekka 125 ml
Gęsta, bardzo lekka pasta. polecana jest do grubowarstwowych technik malarskich. Ze względu na mały ciężar właściwy w niewielkim stopniu obciąża dekorowane podłoże. Daje powierzchnię gładką i jednolitą. Doskonale przylega do wszystki...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
730 Pasta piaskowa 125 ml
Gęsta, chropowata pasta przypominająca piasek. Daje jednorodną, szarą i wyraźnie porowatą powierzchnię. zalecana w technikach grubowarstwowych. Nakładać używając szpachelki. Gotowa do użycia. Doskonale przylega do wszystkich podłoż...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
728 Czarna pasta żelowa 125 ml
Ciemna pasta o dużej lepkości przypominająca wyglądem kute żelazo. Może być nakładana fakturowo lub rozprowadzana pędzelkiem (przy cienkich warstwach). Gotowa do użycia. Doskonale przylega do wszystkich podłoży. Czas schnięcia...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
727 Pasta szklana 125 ml
Opalizująca pasta o wysokiej lepkości, zawierająca małe kuleczki szkła. Przylega doskonale do każdego podłoża w tym luster i szkła. Po wyschnięciu ma jasną, błyszczącą powierzchnię, dającą piękny efekt zdobniczy. Można ją malować fa...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
723 Gęsty żel błyszczący 125 ml
Żel akrylowy o wysokiej lepkości, stosowany przy nakładaniu grubych warstw farby. Miesza się z wszystkimi farbami na bazie wody. Zwiększa połysk kolorów, po wyschnięciu daje efekt lśniącej, bardzo świetlistej powierzchni. Nad...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
722 Gęsty żel matowy 125 ml
Żel akrylowy o wysokiej lepkości, stosowany przy nakładaniu grubych warstw farby. Miesza się z wszystkimi farbami na bazie wody, gasi połysk farb po wyschnięciu daje efekt powierzchni satynowej. Nadaje się na wszystkie podłoża. N...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Fiksatywa do węgla Sennelier 400 ml
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Fiksatywa do pasteli suchych Sennelier 400 ml
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
Maimeri Gesso Polycolor Nero czarne 500ml
Gesso Polycolor uniwersalny akrylowy grunt malarski
Gesso jest to swego rodzaju uszczelniacz zapobiegający nadmiernemu nasiąkaniu farb w malowaną powierzchnię i przesiąkaniu ich na wylot. Ma za zadanie zapewnić dobre przyleganie farby do porywanej nią powłoki, a także ma przedłużyć żywotność obrazu, rzeźb, obiektu i większości projektów artystycznych poprzez postawienie bariery ochronnej dla wilgoci, kurzu i promieni UV. Historycznie Gesso nazwę swą wywodzi z łacińskiej i greckiej nazwy gipsu oraz włoskiej nazwy kredy. Pierwotnie był to podkład do powlekania wszelkich podłoży warstwą chłonną, której wymagały wszystkie tradycyjne wodne i olejne techniki malarskie. I właśnie ta tradycyjna mieszanka kleju zwierzęcego lub roślinnego, kredy, gipsu, białego pigmentu i opcjonalnie oleju lnianego ( dla uelastycznienia) nie nadaje się do współpracy z modnymi obecnie farbami najnowszej generacji. Nowoczesne techniki malarskie posługujące się nietradycyjnymi mediami i farbami w większości opartymi na polimerach wymagają od podłoża dużo większej elastyczności. By sprostać niekonwencjonalnym technikom i innowacyjnym mediom zostało stworzone Gesso akrylowe. Jego spoiwem jest wodna dyspersja żywicy akrylowej, a zawieszony w niej biały pigment i wypełniacz (kreda, krzemionka) powoduje, że wspólnie tworzą miękką, trwałą, elastyczną i niechłonna powierzchnię. Gesso akrylowe jest farbą podkładową, którą można nanosić każdym narzędziem malarskim (tj.: gąbka, pędzel, wałek, szpachla) na każdą powierzchnię. Schnie, wyrównując chropowatość pokrywanej powierzchni, nie zostawiając śladów narzędzia. Jest gęsta. Wystarcza jedna warstwa, ale może być zastosowana wielowarstwowo i szlifowana powierzchniowo dla zapewnienia końcowo idealnej gładzi. Po wyschnięciu jest wodoodporna i nieodwracalna. Obecność polimeru akrylowego (zapewniającego elastyczność i niewchłanialność) sprawia, że Gesso akrylowe jest niekompatybilne z mediami wymagającymi chłonności podłoża (np.tempera jajeczna). Niedopasowanie wzajemnych elastyczności może też spowodować z czasem rozwarstwienie się tradycyjnych farb olejnych użytych na zagruntowanym akrylowym podkładem płótnie. Producenci zapewniają, że nowoczesne polimerowe grunty malarskie są uniwersalne, skonstruowane, tak że można nanosić na nie wszystkie, bez wyjątku rodzaje farb. Jak jest w istocie - czas pokaże. Jeśli nie zależy Ci na wiekopomności dzieła - nie czuj niepokoju!
Cechy produktu
- Farba podkładowa do wszystkich powierzchni odtłuszczonych chłonnych i niechłonnych (drewno, płótno karton, papier, gips, metal, szkło, tworzywa sztuczne, glinki samoutwardzalna)
- Na bazie wody
- Wodorozcienczalna
- Spoiwem jest polimer akrylowy
- Kolor czarny
- Silnie kryje
- Schnie w zależności od grubości warstwy
- Po wyschnięciu trwała i nieodwracalna
- Sucha tworzy mocną elastyczną powłokę
- Przy nakładaniu warstwowo zapewnić każdej warstwie całkowite wyschnięcie
- Niweluje chłonność wyjściowego podłoża
- Ma doskonałą przyczepność, zwiększając jednocześnie przyczepność farby do swojej powłoki
- Współpracuje ze wszystkimi farbami akrylowymi i winylowymi, i ze wszystkimi mediami do techniki akrylowej
- Da się nakładać każdym malarskim narzędziem
- Po pracy narzędzia szybko umyć wodą
- Dobrze wymieszać przed aplikacją
- Niezastąpiona w warsztacie każdego artysty profesjonalnego, amatora, hobbysty i twórcy rzemiosła artystycznego
Producenci proponują różne kolory gruntu ( biały, kość słoniowa ). Dostępne są też malarskie podkłady całkowicie transparentne niezastąpione do prac na szkle i papierze. Sklep Tuluz ma w swojej ofercie również Gesso w spreju przydające się do pokrywania szczelin, zakamarków i wszystkich miejsc trudno dostępnych. Polecamy także grunty dedykowane stricte do farb olejnych, do profesjonalnych farb do aerografów i z przeznaczeniem głównie do prac konserwatorskich w formie proszku kredowego, do samodzielnego przyrządzania. Gdy jesteś artystą niecierpliwym, potrzebującym skrócić czas realizacji projektu, albo po prostu twórcą chcącym uniknąć mitręgi samodzielnego przygotowania podobrazia, skorzystaj z możliwości kupienia gotowego już, zagruntowanego, naciągniętego na blejtram płótna, gotowego płytowego podobrazia lub zagruntowanego płótna na metry. Te dwie ostatnie opcje są dostępne w naszym sklepie tylko stacjonarnie.
Dostępność: Brak towaru
Maimeri Polycolor Gesso białe od 500ml.
Gesso Polycolor uniwersalny akrylowy grunt malarski
Gesso jest to swego rodzaju uszczelniacz zapobiegający nadmiernemu nasiąkaniu farb w malowaną powierzchnię i przesiąkaniu ich na wylot. Ma za zadanie zapewnić dobre przyleganie farby do porywanej nią powłoki, a także ma przedłużyć żywotność obrazu, rzeźb, obiektu i większości projektów artystycznych poprzez postawienie bariery ochronnej dla wilgoci, kurzu i promieni UV. Historycznie Gesso nazwę swą wywodzi z łacińskiej i greckiej nazwy gipsu oraz włoskiej nazwy kredy. Pierwotnie był to podkład do powlekania wszelkich podłoży warstwą chłonną, której wymagały wszystkie tradycyjne wodne i olejne techniki malarskie. I właśnie ta tradycyjna mieszanka kleju zwierzęcego lub roślinnego, kredy, gipsu, białego pigmentu i opcjonalnie oleju lnianego ( dla uelastycznienia) nie nadaje się do współpracy z modnymi obecnie farbami najnowszej generacji. Nowoczesne techniki malarskie posługujące się nietradycyjnymi mediami i farbami w większości opartymi na polimerach wymagają od podłoża dużo większej elastyczności. By sprostać niekonwencjonalnym technikom i innowacyjnym mediom zostało stworzone Gesso akrylowe. Jego spoiwem jest wodna dyspersja żywicy akrylowej, a zawieszony w niej biały pigment i wypełniacz (kreda, krzemionka) powoduje, że wspólnie tworzą miękką, trwałą, elastyczną i niechłonna powierzchnię. Gesso akrylowe jest farbą podkładową, którą można nanosić każdym narzędziem malarskim (tj.: gąbka, pędzel, wałek, szpachla) na każdą powierzchnię. Schnie, wyrównując chropowatość pokrywanej powierzchni, nie zostawiając śladów narzędzia. Jest gęsta. Wystarcza jedna warstwa, ale może być zastosowana wielowarstwowo i szlifowana powierzchniowo dla zapewnienia końcowo idealnej gładzi. Po wyschnięciu jest wodoodporna i nieodwracalna. Obecność polimeru akrylowego (zapewniającego elastyczność i niewchłanialność) sprawia, że Gesso akrylowe jest niekompatybilne z mediami wymagającymi chłonności podłoża (np.tempera jajeczna). Niedopasowanie wzajemnych elastyczności może też spowodować z czasem rozwarstwienie się tradycyjnych farb olejnych użytych na zagruntowanym akrylowym podkładem płótnie. Producenci zapewniają, że nowoczesne polimerowe grunty malarskie są uniwersalne, skonstruowane, tak że można nanosić na nie wszystkie, bez wyjątku rodzaje farb. Jak jest w istocie - czas pokaże. Jeśli nie zależy Ci na wiekopomności dzieła - nie czuj niepokoju!
Cechy produktu
- Farba podkładowa do wszystkich powierzchni odtłuszczonych chłonnych i niechłonnych (drewno, płótno karton, papier, gips, metal, szkło, tworzywa sztuczne, glinki samoutwardzalna)
- Na bazie wody
- Wodorozcienczalna
- Spoiwem jest polimer akrylowy
- Kolor biały - nie żółknie
- Silnie kryje
- Schnie w zależności od grubości warstwy
- Po wyschnięciu trwała i nieodwracalna
- Sucha tworzy mocną elastyczną powłokę
- Przy nakładaniu warstwowo zapewnić każdej warstwie całkowite wyschnięcie
- Niweluje chłonność wyjściowego podłoża
- Ma doskonałą przyczepność, zwiększając jednocześnie przyczepność farby do swojej powłoki
- W celu usztywnienia ( np.papieru ) może być naniesiona cienką warstwą w rozcieńczeniu(do25% wody)
- Grunt jasny można barwić w masie
- Współpracuje ze wszystkimi farbami akrylowymi i winylowymi, i ze wszystkimi mediami do techniki akrylowej
- Da się nakładać każdym malarskim narzędziem
- Po pracy narzędzia szybko umyć wodą
- Dobrze wymieszać przed aplikacją
- Niezastąpiona w warsztacie każdego artysty profesjonalnego, amatora, hobbysty i twórcy rzemiosła artystycznego
Grunt Polycolor Gesso może być barwiony w masie, ale też można wybrać kolor Gesso zaproponowany przez producenta (np. czarny, kość słoniowa). Dostępne są też malarskie podkłady całkowicie transparentne niezastąpione do prac na szkle i papierze. Sklep Tuluz ma w swojej ofercie również Gesso w spreju przydające się do pokrywania szczelin, zakamarków i wszystkich miejsc trudno dostępnych. Polecamy także grunty dedykowane stricte do farb olejnych, do profesjonalnych farb do aerografów i z przeznaczeniem głównie do prac konserwatorskich w formie proszku kredowego, do samodzielnego przyrządzania. Gdy jesteś artystą niecierpliwym, potrzebującym skrócić czas realizacji projektu, albo po prostu twórcą chcącym uniknąć mitręgi samodzielnego przygotowania podobrazia, skorzystaj z możliwości kupienia gotowego już, zagruntowanego, naciągniętego na blejtram płótna, gotowego płytowego podobrazia lub zagruntowanego płótna na metry. Te dwie ostatnie opcje są dostępne w naszym sklepie tylko stacjonarnie.
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni
692 Binder Maimeri Żywica Akrylowa od 500ml. ....
Spoiwo akrylowe Maimeri powstało na bazie kopolimerów acetatu poliwinylu. Żywica ta charakteryzuje się znakomitą siłą spajania i wodoodpornością. Nie reaguje na czynniki atmosferyczne i silne alkalia. Ma szerokie zastosowanie do produkcji różnorodnyc...
Dostępność: Na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 do 4 dni