Papier akwarelowy Daler-Rowney Aquafine jest produkowany przy użyciu nie przetwarzanej – dziewiczej pulpy drzewnej. Jest bezkwasowy i buforowany węglanem wapnia aby zapobiec przebarwieniom i zapewnić trwałość. Jest wolny od wybielaczy. Papier Aquafine jest idealny zarówno dla początkujących, studentów jak i dla zaawansowanych.
Dzięki swojej masie 250g/m2 dobrze chłonie wodę, a jego powierzchnia jest dość twarda, co pozawala na łatwe ścieranie, nadaję się również do stosowania fluidu maskującego. Nie wymaga naciągania i przyklejania. Jest grubo ziarnisty i prasowany na zimno. Blok zawiera papier w rozmiarze 240x680 w ilości 12 arkuszów.
Dane techniczne
CECHA
Bloki
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.